سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون (NAATI) ویژه مهاجرت به استرالیا

در ادامه مطلب آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت باید بدانید که ...

آزمون ناتی (NAATI) ویژه مهاجرت به استرالیا

سازمان ناتی که مرجع اعتبار بخشی ملی به مترجمان کتبی و شفاهی است، در سال 2018 آزمون زبان CCL را طراحی نموده است. آزمون ناتی CCL یک آزمون معتبر زبان انگلیسی برای ارزیابی مهارت زبان افرادی است که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند که با شرکت در این آزمون و کسب امتیاز قابل قبول (63) می توانند 5 امتیاز برای اخذ ویزای استرالیا طبق جدول امتیازبندی به دست آورند.

اگر تصمیم داری به استرالیا مهاجرت کنی، اما نمی دونی باید در کدوم آزمون زبان معتبر شرکت کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر تا راهنمایی های لازم در این زمینه را دریافت کنی.

آزمون تافل تضمینی

ساختار آزمون ناتی

آزمون NAATI به صورت شفاهی و در مدت زمان 20 دقیقه برگزار می شود و از دو مکالمه 300 کلمه ای به زبان انگلیسی تشکیل شده است و داوطلبان باید تمام بخش ها مکالمات را ترجمه کنند. هر مکالمه نیز از چند قسمت تشکیل شده است و هر قسمت تقریبا 35 کلمه دارد و داوطلبان پس از گوش دادن به هر مکالمه باید بلافاصله پس از شنیدن صدای زنگ آن را ترجمه کنند.

* نکته: شرکت در آزمون NAATI CCL برای دریافت ویزای کاری استرالیا اجباری نیست و فقط برای کسب 5 امتیاز در سیستم اسکیل ورکر استرالیا است.

نمره دهی به آزمون ناتی

نمره دهی به آزمون ناتی به این صورت است که هر مکالمه 45 نمره دارد و نمره نهایی آزمون 90 نمره خواهد بود و داوطلب برای هر بخش باید حداقل نمره 29 از 45 را کسب کند تا بتواند حداقل امتیاز قابل قبول در آزمون را که 63 نمره است به دست آورد. البته لازم به ذکر است اگر نمره داوطلب در یک بخش بالاتر از 29 و در بخش دیگر کمتر از 29 شود به طوری که مجموع آنها بالاتر از 63 باشد، این نمره قابل قبول نخواهد بود، چرا که حداقل نمره برای هر بخش باید کمتر از 29 نباشد.

در صورتی که نمره ی داوطلب 58 تا 62.5 باشد، باید در آزمون تکمیلی شرکت کند و اگر نمره داوطلب کمتر از 58 باشد، در آزمون NAATI رد خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون ناتی

 نتایج آزمون ناتی 4 تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون از طریق ایمیل به داوطلبان اعلام می شود. همچنین اعتبار مدرک این آزمون سه سال پس از صدور مدرک آن است و پس از پایان سه سال فاقد اعتبار خواهد بود.

حالا که با اهمیت آزمون ناتی CCL برای مهاجرت کاری به استرالیا آشنا شدی، برای انتخاب بهترین کشور برای شرکت در آزمون ناتی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشورت کن تا در انتخاب مناسب ترین کشور اشتباه نکنی.

آزمون زبان انگلیسی BEC چیست؟

آزمون BEC یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که مانند آزمون FCE و OET و بسیاری از آزمون های دیگر توسط دانشگاه کمبریج برگزار می شود.

آزمون BEC به منظور ارزیابی مهارت زبان انگلیسی داوطلبان در زمینه تجارت بین المللی برگزار می شود و مدرک آن مورد تایید بسیاری از سازمان ها و مراکز تجاری معتبر در سراسر دنیا است.

آزمون BEC در 2800 مرکز در بیش از 130 کشور جهان برگزار می شود، اما مانند سایر آزمون های زبان کمبریج در ایران برگزار نمی شود و کسانی که برای مهاجرت به مدرک آزمون بی ای سی نیاز داشته باشند، باید برای شرکت در این آزمون به کشورهای دیگر سفر کنند.

اگر برای ثبت نام در آزمون BEC نیاز به راهنمایی داری، از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیر.

ساختار آزمون BEC

آزمون BEC در سه سطح مقدماتی (B1)، متوسط (B2) و پیشرفته (C1) برگزار می شود و ساختار آن برای هر سه سطح آزمون شامل چهار بخش درک مطلب (Reading)، شنیداری (Listening)، گفتاری (Speaking) و نوشتاری (Writing) است، که مانند سایر آزمون های زبان چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کند.

مدت زمان انجام آزمون BEC برای بخش درک مطلب و نوشتاری یک ساعت و نیم و برای بخش شنیداری 40 دقیقه و بخش گفتاری 12 دقیقه است و همچنین به دو صورت کتبی و کامپیوتری برگزار می شود.

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی